سلام خجملای خودم.من اسمم تاتیاناس ومتولدسال77ام توتهران"منیریه"زندگی میکنم

یه دختری ام که عاشق اینترنت ودرس ام

شایدبگیدخیلی بچه ام ومسخرم کنین امامن بازم به کارم ادامه میدم

اهنگ های شادمهرعقیلی ومجیدیحیایی رودوس دارم

وتوغذاهاهم کباب برگ وپیتزارو36_1_51.gif

ازرنگ مشکی وسفیدتولباساخوشم میادوهمینجوری ابی رودوس دارم

باکسی هم دوس نمیشم مگراون کس عضوبشه وعکسش روتووب بذاره وچه قدرم خشگل باشه که باهاش دوس بشم!

قدم156ووزنم45کیلو

بسه دیگه  ها



نظرات شما عزیزان:

پیمان
ساعت1:10---17 مرداد 1391
کوچولو به درست برس گلم اینترنت وب جیززززه

سارینا جون
ساعت17:17---31 خرداد 1391

اسمش را میگذاریم؛دوست مجازی اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته . . خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند ...وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد وقت میگذاردبرایم، وقت میگذارم برایش . . نگرانش میشوم دلتنگش میشوم . . وقتی درصحبت هایم،به عنوانِ دوست یاد میشود مطمئن میشوم که حقیقی ست . . هرچند کنارهم نباشیم هرچند صدای هم راهم نشنیده باشیم، من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم هرکجا که باشد --- پس دوست من در دنیای مجازی دوستت دارم
...
عزیزم میشه سایتم رو لینک کنی[قلب][بوسه][بوسه]
بلبرینگ اس کا اف http://skfiran.ir/
فروش کالاهای دیجیتال http://www.bestrayan.com/
کلینیک مشاوره تغذیه و تناسب اندام http://www.kazemidiet.ir/
هر سایت رو لینک کردین خبر بدین 1000 بازدید رایگان برای هرکدومشون بهتون بدم!!!!
راستی میتونی با لینکدونی رنک 2 گوگل هم تبادل لینک خودکار کنی http://www.link.mehremihan.ir


arash
ساعت21:37---30 خرداد 1391
سلام تاتیانااااا .وبت خیلی باحاله مثل خودت

saeed
ساعت18:12---30 خرداد 1391
salam tania jan man saeedam khoshal misham be webloge man sar bezanio nazarato bezari vasam weblageto matalebetam kheili alie montazeretam nafasam felan by
پاسخ:من تاتیانا هستم نه تانیا.به هر حال مر30 که اومدی


raha&fatima
ساعت17:17---29 خرداد 1391
behet tabrik migam khooshmel khanoom azizam be webe manam sar bezan khooshhal misham

mostafa mahdizadeh
ساعت22:01---2 ارديبهشت 1391
سلام ممنون بازهم از طبلیغات

mostafa mahdizadeh
ساعت17:48---25 فروردين 1391
سلام دوباره
آره دیگه مخارج زندگی مجبورم کرد
میگم که میتونی برام مشتری بیاری؟
برای هر مشتری 20% به شما میرسه


شایان
ساعت8:58---12 اسفند 1390
سلام تاتیانا من دوست نیما هستم

طناز
ساعت18:31---20 بهمن 1390
سلام وبلاگتون روديدم. بازم ميام.من رو بانام(( روز عشق)) لينك كن.مرسي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده دربرچسب:, ساعت: ‌‌‌ توسط تاتیاناجون[سارا] ™
درباره ما

*خوش اومدی جیگرمممم.برای این که هرروزاین وبواپ کنم عضوشوونظربده اگرم خواستی تونظرات بگوکه باهم نویسندگی کنیم*
آرشیو ماهانه
دوستان
عکسهای خفن بازیگران زن
فروش کالاهای دیجیتال
بزرگترین سایت گرافیکی لوکس بلاگ
★☆ღدوست یابیღ☆★
ღ♥ღ2•.•ویروس عشقღ♥ღ2•.•
ღ♥ღ2•.•عاشقیღ♥ღ2•.• .
every things
روز عشق
عنوان لینک
نازنازی
هرچی که بخوای
مغازه ی دانلود
♥♥ اگه عاشقی.......♥♥
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★☆ღدوست یابیღ☆★ و آدرس doostyaby.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





<
نویسندگان
پیوندهای روزانه
ساير امكانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 301
بازدید کل : 29695
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس