☺Hi
☺Hi

 


 

سلاااااااام خوشجلای خودمخیلی خوشحالم که اومدی اینجا

این وبوواسه این دلس کردم که پسراودخترای مامانی وگل باهم دوس شن

چرا

معلومه دیگه چون هرکسی نیازداره باجنس مخالف خودش رابطه برقرارکنه وبه نحوی حرفاشم بهترمیتونه به اون بزنه

فهمیدی

 

خب پس برای اینکه کارتون راه بیفته وجی اف یابی اف خودتونوپیداکنین توقسمت نظرات خودتونومعرفی کنیدیانه!یه راه به به بهتر

عضوشیدتابتونیدهم عکستونوبذاریدهم مطلبای دقیق تردرباره خودتون

اقایاخانم:من بهتون التماس میکنم که عضوشید

توروخدااااااااکی میتونه برام یه قالب عین قالب مای تم"www.mytheme.ir"درست کنه؟عاشق قالبش شدم!هرروزعین دیوونه هامیرم نگاش میکنم!هرکی تونست واسم درست کنه کدشوبرام بفرسته.مسخرم نکنیدمیدونم خیلی سخته ولی خب دیگه!رایگانا!

فعلابووووووووووووس

Www.doostyaby.funnyworld.loxblog.com



نظرات شما عزیزان:

behrad
ساعت11:33---9 خرداد 1391
سلام دخمل خوشگل
خوفی؟؟؟
وبلاگ خیلی خوشگلی داری..
خوشحل میشم به منم یه سری بزنی..
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن
منتظرم


boy
ساعت17:20---20 بهمن 1390
سلام من شمارو لینک کردم.وبتون جالبه.خوشحال میشم از منم یه سری بزنی.نظر یادت نره

پارسیان تم
ساعت17:10---19 بهمن 1390
سلام دوست عزیز من در خواست قالبی که گفتی رو خوندم من یه جایی رو زدم که قالب های حرفه ای رایگان طراحی میکنم و هر روز قب های جدیدی رو افزایش می دیم می تونی از قالب ها استفده کنی ولی قالب ها تا اون حد حر فه ای نیست من درخواست های زیادی را در این مورد شنیدم و بزودی چنین قالب هایی را نیز خواهیم سخت
یه سر بزن


پارسیان تم
ساعت17:09---19 بهمن 1390
سلام دوست عزیز من در خواست قالبی که گفتی رو خوندم من یه جایی رو زدم که قالب های حرفه ای رایگان طراحی میکنم
و هر روز قب های جدیدی رو افزایش می دیم می تونی از قالب ها استفده کنی ولی قالب ها تا اون حد حر فه ای نیست من درخواست های زیادی را در این مورد شنیدم و بزودی چنین قالب هایی را نیز خواهیم سخت
یه سر بزن


aref
ساعت16:00---16 بهمن 1390
salam webe besiar khoobi dari
va nesbat be senet ali kar mikony
movafagh bashy


♀★•★♥lOvE♥★•★♀
ساعت15:09---16 بهمن 1390
سلام گلم اگه فاطمه جان درست گفته باشن شما دوم راهنمایی باشی همین که وب داری واسه کسی هم سن تو خوبه اما بنظر من وقتت رو بابت چنین موضوعی هدر نده چرا اینو میگم؟ چون اگه کسی بخواد تو نت با کسی دوست بشه خیلی راه های بهتری وجود داره مثل یاهو - چت روم های فارسی که کم نیستن و ... معمولا کسی که وب میسازه وقتشو بابت چنین چیزای تلف نمیکنه سعی که وبت رو با موضوعاتی که جالب باشه مثه دست نوشته های خودت یا مثلا یه وب عاشقانه یا وب مختلط از همه چیز یا خیلی های دیگه ... درست کنی موفق باشی گلم اگه کمکی هم از دست من براومد بهم بگو تا کمکت کنم

fateme
ساعت13:27---16 بهمن 1390
سلام.
وبلاگه خوبی داری.ولی اونجوری که من متوجه شدم 2 راهنمایی هستی.
باید بگم نسبت به سنت خیلی فعالی.
من از شما 2 سال بزرگترم.(ولی وبلاگت با حال) منم عضو میشم.دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن. بای


Nima2012
ساعت19:46---14 بهمن 1390
سلام از وبلاگت خوشم اومد.I like your weblog اینجا اصلا دختر یافت میشه؟

gorg khamosh
ساعت12:39---14 بهمن 1390
سلام اسمم عارفولی دقت کردی دختر تو وبت پر نمی زنه

غریبه
ساعت12:33---14 بهمن 1390
سلام
وبلاگ زیبایی دارین
مطالب وبلاگتون جذبم کرد
خیلی هم خوشکله
اگه مایلین تبادل لینک کنیم
gharibe.zio.ir
gharibe.zio.ir/link
به امید این که شما هم یه روز به من سر بزنی


علی
ساعت17:23---9 بهمن 1390
من که خیلی اومدم وبت.باید منتظر بشم؟

hamidh2
ساعت21:50---8 بهمن 1390
سلام!!!چطوری؟به ما هم یه سری بزن؟؟

ALI
ساعت20:58---8 بهمن 1390
salam
webet kheiiiiiiiliiiiiiiiiiiiiiiiii khoshgle


علی
ساعت20:55---8 بهمن 1390
من عضو شدم حالا چه کار کنم؟

علی
ساعت20:51---8 بهمن 1390
من خودم رو معرفی کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده دربرچسب:, ساعت: ‌‌‌ توسط تاتیاناجون[سارا] ™
درباره ما

*خوش اومدی جیگرمممم.برای این که هرروزاین وبواپ کنم عضوشوونظربده اگرم خواستی تونظرات بگوکه باهم نویسندگی کنیم*
آرشیو ماهانه
دوستان
عکسهای خفن بازیگران زن
فروش کالاهای دیجیتال
بزرگترین سایت گرافیکی لوکس بلاگ
★☆ღدوست یابیღ☆★
ღ♥ღ2•.•ویروس عشقღ♥ღ2•.•
ღ♥ღ2•.•عاشقیღ♥ღ2•.• .
every things
روز عشق
عنوان لینک
نازنازی
هرچی که بخوای
مغازه ی دانلود
♥♥ اگه عاشقی.......♥♥
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ★☆ღدوست یابیღ☆★ و آدرس doostyaby.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





<
نویسندگان
پیوندهای روزانه
ساير امكانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 29810
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



كد ماوس